Urząd Gminy - Regulamin organizacyjny - działalność kontrolna - podpisywanie pism

Index BIP

  • Postanowienia ogólne

  • Zadania Urzędu Gminy w Grabowcu

  • Wewnętrzna struktura organizacyjna Urzędu

  • Zasady funkcjonowania Urzędu

  • Zadania wspólne stanowisk pracy

  • Zasady podziału zadań i kompetencji pomiędzy poszczególne stanowiska pracy

  • Zasady działalności kontrolnej

  • Zasady podpisywania decyzji i pism


  •  Załącznik  do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy

       ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI KONTROLNEJ
     
     
    § 1.
     
    W Urzędzie Gminy sprawowana jest kontrola wewnętrzna i zewnętrzna.
     
    § 2.
     
    Kontrole wewnętrzną w Urzędzie sprawują :
    Wójt, Sekretarz Gminy i Skarbnik Gminy.
     
    § 3.
     
    Kontrolę zewnętrzną wykonują pracownicy w zakresie przyznawanych przez Wójta lub Zarząd Gminy upoważnień.
     
    1) Skarbnik Gminy w zakresie realizacji budżetu przez jednostki organizacyjne podporządkowane Gminie.
    2) Pracownicy w stosunku do jednostek podporządkowanych w zakresie właściwości rzeczowej.
     
     



    Załącznik do Regulaminu Organizacyjnego
    Urzędu Gminy
     
      
    ZASADY PODPISYWANIA DECYZJI PISM .
     
    § 1.
     
    Wójt osobiście podpisuje :
     
    1) Decyzje, postanowienia, zaświadczenia.
    2) Dokumenty kierowane do organów administracji rządowej.
    3) Pisma do przedstawicielstw dyplomatycznych.
    4) Odpowiedzi na interpelacje radnych i wnioski posłów.
    5) Odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące podległych pracowników.
     
    § 2.

    Sekretarz Gminy podpisuje : 
    1) Dokumenty oraz korespondencję wynikającą z prowadzonych spraw.
    2) Z upoważnienia Wójta korespondencję wymienioną w § 1 za wyjątkiem pkt 3.

    § 3. 
    Pracownicy mogą podpisywać pisma wynikające z zakresu czynności. 

    § 4. 

    Dokumenty przedstawione do podpisu Wójta lub Sekretarza Gminy winne
    być parafowane przez pracowników.